poniedziałek, 18 czerwca 2012

Azzuri w meczu o wszystko.




Czy wielkim? Chyba nie... ale zdecydowanie mogę nazwać się fanem reprezentacji Włoch. Dzisiaj Azzuri grają z Irlandią w meczu o wszystko, jeśli wygrają a Hiszpanie urwą punkty Chorwatom zobaczymy ich w dalszej fazie. O tyle ważne jest dla mnie dalsze wyjście Włoch że kibicuje Milanowi a poziom reprezentacji drastycznie spada, poza tym w meczu z Hiszpanią pokazali że potrafią świetnie grać piłką więc zasługują na wyjście a już byliśmy w tym turnieju świadkami sensacji w grupie A gdzie wyszły reprezentacje Czech i Grecji co jest dla mnie w chuj śmieszne. Prawdopodobnie nie zobaczymy w tym meczu Mario Balotelliego, który wykazał się ultra głupotą w tym turnieju..

Zobaczymy jak to będzie... mój typ 2:1 dla Włochów.


2 komentarze:

  1. ja czekam na mecz Niemcy-Grecja. to dopiero będzie pogrom..

    OdpowiedzUsuń
  2. A pewnie że tak.. Grecy dostaną chujem po japie, większych farciarzy jeszcze nie widziałem...

    OdpowiedzUsuń